Thursday, May 3, 2012

Rezeki Alif Afham (^_^)

Assalamualaikum....

Hai...ad cite yg sgt menarik. Alhamdullilah pada 30 April 2012 saya telah ada anak susuan... sgt2 happy sebab dapat juga capai impian saya untuk ada anak susuan sendiri.  Baby boy jgk,name dia Alif Afham.... beza umur ngn Aqif cume muda 3bln. A.Am adalah gelaran yang diberikan oleh mamany. Sebab2 saya nak ada anak susuan sbb pengaruh2 rkn2 FB.hehe... Sebab lain jgk sbb susu Aqif sgt bnyk,dan raseny lebih baik di kongsi dgn insan2 comel yg lain kn? Xsalahkn? sharing is caring. (^_^).  A.Am merupakan anak kawan saya sendiri,jadi saya xrisau sgt la kn kalau dewasa nanti kalau trjadi pape.  Syukur sgt2 jgk sbb suami izinkan untuk susukn A.Am,sronok tak terhingga... :)


Ini la anak susuanku,yg sebelah kanan tu. Si Aqif ni malu2 plak ngn A.Am..hehe.



No comments:

Post a Comment

Ce Komen Sikit :)